Garderobsrensning

Separationsångest är vad jag kallar det. Jag ÄLSKAR mina Nolita byxor med stenar på. Dom har några år på nacken nu och dom är slitna och lagade som jag vet inte vad (ja gissa vart) i skrevet. Men jag kan inte släppa dom! Jag gillar dom för mycket helt enkelt. Perfekt färg och slitning och sitter som en smäck på mig. Jag tänker behålla dom ett tag till... sådeså...



I övrigt var det en hel del som rök ur garderoben i dag. Dock vet jag ytterliga några plagg som jag nog kommer kunna göra mig av med men även som har jag lite separationsångest över.

Dags att göra mig färdig för snart bär det av till jobbet efter en efterlängtad sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0