2010

2010 var ett fotoår för mig tack vare min systemkamera! Därför innehåller årets årsresumé ett axplock av alla foton jag tog.
Årets första månader fanns det inte mycket foton från så vi börjar från när våren äntligen smälte fram.
Några sushirundor har det blivit.
Festligeheter
En grym sommarpremiär på Peppes och jag fick med mig en blomma som minne.
Perfect Party på mårtensson!
Ljumna kvällar.
Midsommar!
Midsommar!
Många sena kvällar/tidiga morgonar från Leffes!
!
Härliga sommardagar och födelsedagar med bästa vännerna!
!
Rundor i Småland
Kvällar i sanddynor!
Mysiga kvällar vid havet med han jag älskar.
Tapas!
Roliga idéer vid festliga tillfällen!
Färgglada dagar i en småländsk trädgård
Smögen!
!
!
En början på en ny karriär?
Fotografering med salongen!
Stranden en höstdag
!
Stockholmhairdresser!
Stockholm!
En festlig kväll i huvudstaden
!
!
Partytricket!
Och den där karriären?
Vi drog till Göteborg för att testa på utelivet!
En liten Halloweenfest!
!
Alexandra och jag bestämde oss för att göra staden ensamma!
Julmys med vänner!
!
!
Julmys 2
!
Herr och fru Pepparkaka
Det blev visst vinter...
Ohmy vilket år! Det bästa av mina 21 år. Snart fyller jag visst 22 och 2011 ska bannemig bli minst lika bra som 2010.
UTMANA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0