smögen

Sedärja! Nu var jag på plats vid datorn igen! Min semester är inte slut ännu! Det känns som om den har hållt på hur länge som helst!
Det började i alla fall med att Linda och jag körde upp till Göteborg i söndags för Liseberg! Det regnade men vad gjorde väl det?! Vi upptäckte dock att den inte var en bra idé att åka Jukebox precis efter maten. Eller så var det inte maten som var problemet utan snarare att vi börjar bli för gamla. Först skrattar vi hysteriskt, sedan inser vi båda att vi börjar må lite illa, sedan är det inte kul längre och vi tycker karusellen har hållt på lite för länge. Sedan åkte vi inget mer som snurrar mycket...

På måndagen kom Malin upp och vi begav oss mot Smögen där solen sken! Det första vi stöter på är dock boendeproblem. Kärringen(förlåt) hade förvirrat sig ordentligt så där stod vi med en bil och utan sovplats. Förmedlingen fixade det dock och vi fick ett bättre boende. Då kom nästa bekymmer, att jag höll på att dö. Jo det är sant. Jag höll på att köra med bilen ut för ett stup. Och jag menar det verkligen. Min räddning var att lägga i handbromsen, hitta dragläge och sedan släppa handbromsen. Annars hade jag dött för bilen bara rullade och slirade i gruset. Men jag överlevde.
Sedan hade vi en trevlig kväll tills vi kom hem och hittar två FETA spindlar i lägenheten. Stora som hus. Jag ryser av bara tanken. Linda lyckades dock döda dom.

Tisdagen bestod av solande, krabbfiske och mys tills kvällen kom och vi fixade oss för galej. Vi trodde att det skulle bli vi och 10 pers på Somewear gives u Kuddrummet på Lagergrens avslutning. Men ack så fel vi hade! Där var röj som hette duga vill jag lova! Vi dansade konstant i timmar till den GRYMMA musiken. Borde ta dom till Halmstad snarast tycker jag allt! Mot slutet var hela golvet knökat och alla dansade. Till och med alla bartenders stod och öste! Ja, ni fattar.

Onsdagen begav vi oss hemåt. Det spöregnade och var inte kul. Men vi hade haft en toppensemetser ändå!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0