off we go

Med sushi i magen och törstig så jag skulle kunna dricka en ocean(tack vare all soja jag smäller i mig när jag äter sushi) begav jag mig hemåt med Emelie i sällskap. Mission: Rensa garderob! Emelie fick följa med så jag inte kunde komma med dåliga ursäkter varför vissa plagg ska behållas. Hon var hård men rättvis (haha) och nu ligger en påse med skänka-bort-kläder och en hög med fina grejer som ska upp på tradera/kolla om någon annan vänlig själ vill köpa(hallååå, familjen?!) och resten hängdes vackert in i garderoben igen!
Nu ska jag fortsätta beta av mina post-it lappar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är ju kanske spekulant på jackan, men vill prova och veta vad du ska ha för den!

2010-08-24 @ 21:36:28
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är ju kanske spekulant på jackan, men vill prova och veta vad du ska ha för den!

2010-08-24 @ 21:36:28
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0