PÅSK

Så var denna helgen över! Varför går helgerna alltid så himlans fort?
I lördags jobbade jag en stund först och sedanbegav jag mig hem till Småland och påskfirande! Mycket trevligt måste jag säga. Kvällen spenderades hos Linda med goda vänner, grillat och spel-spelande. Dock en fruktansvärt sen kväll. Klockan 5 på morgonen landade huvudet på kudden. Gissa om jag var som en döing i går.
I går åkte vi hem till min mamma och pappa och spenderade kvällen där med suuuupergod plankstek och filmtittande. Mysigt!
I dag vaknade jag upp och mamma hade gjort brakfrukost utan dess like. Äggröra, bacon, frallor, kokt ägg, prinskorv, massa pålägg och ännumer därtill. MUMS!
Sedan var det tillbakafärd till Halmstad och i morgon är det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0