Monday

Godkväll gott folk! I dag var det dags att jobba igen efter en toppenhelg. I fredags åkte Niklasen och jag ut till min mamma och pappa i vilshärad och åt pizza. Sedan i lördags så hade jag en underbart skön ledig dag och på kvällen åt Linda och jag sushi och sedan kom Sandra och hennes trevliga vän Tove dit på förfest. Framåt natten begav vi oss in till Morfars där vi röjde rundor. Kvällen avslutades med nattamat på pölsemannen där en typisk Amanda grej inträffar.
Men min alldeles nyinköpta grillpölse i näven står vi och pratar. Jag tröttnar på den jobbiga kombinerade gaffel/kniven och sätter gafflen i korven och biter direkt från den.

Linda: "Ska du verkligen äta så Amanda?"
Jag: "Jaaa jaaa, det går hur bra som helst"

2 sekunder senare lossnar korven från gafflen och jag ser som i slow motion hur korven liksom voltar mot gatan.

Och så var det med den korven.


Mums! Takenaka sushi!


Närbild


Sandra och Tove


Jag Linda


Vigast vinner. Jag gav mig inte ens in i tävlingen för jag hade fetingförlorat. Kalla mig kylskåpet.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kylskåpsegenskapen ligger nog i släkten. Är likadan jag...

2010-04-27 @ 08:26:06
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0