Långfredag

I går var det röj på Mårtensson som gällde! Skoj som tusan och det märks i min fötter i dag vill jag lova. Jag har ju pallrat mig ut i mina alldeles för höga skor några helger nu men det går riktigt bra konstigt nog. Får ju fetingont när jag väl tar av mig dom i och för sig.
I dag ligger jag som en strandad val i soffan precis som vanligt när jag varit ute. Jag är för gammal för att vara ute och ränna till 4 på nätterna. Är alltid lika trött. Men kul var det!

I dag hade jag egentligen velat åka hem till småland där vi ska befinna oss i morgon. Meeeeen jag jobbar i morgon så jag får åka efter det.
Nehe, nu ska jag fortsätta min film-dag på tv4. Först kollade jag på Pippi på rymmen, nu är det Legally blonde 2 och sedan min älskade film Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Jag gillar verkligen den filmen! Såndär riktig typisk Amanda-film.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kära systeryster. Din fem år äldre syster (som alltså är närmre 30 än 20) är ibland ute och ränner i Götet och är inte hemma och i säng förrän kanske 05.30-06. HON är för gammal för sånt! Du är fortfarande tillräcklig ung för att fixa det. :)

2010-04-03 @ 23:08:44
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0