En god vana

Okej, jag har ett litet problem. Eller rent tjejmässigt så är det ett ENORMT problem. Jag ska iväg på fredag till ett ställe där man tydligen ska vara lite "uppklädd". Okej, misstolka inte. Vi snackar inte balklänning här utan festkläder som kanske helst inte ska bestå av jeans och linne. GAAAAAH jag blir helt woodcrazy. Jag köpte en klänning i dag men vet inte om jag känner mig lite för fin i den. Modellen är inte problemet utan jag tror det är materialet. Jag har ju inte direkt all tid i världen att springa i butiker heller eftersom jag jobbar från morgon till kväll veckan ut.
Jaja, så givande var detta och jag har inte blivit klokare för det. Vi får se

Så till rubriken. Niklas och jag har börjat med en väldigt mumsig och nyttig vana. Vi dricker smoothie till frukost nästan varje morgon, bestående av lättyoghurt, linfrön, psylliumfrön, banan och blåbär/hallon. Fröna är kanon för magen och jag håller mig mätt länge på det. Och det är ju så himla gott!






Kommentarer
Postat av: mamma

oj så gott det ser ut! Jag som har en fin limegrän mixer skulle kanske börja med sådana godsaker då och då !

2010-04-29 @ 06:44:06
Postat av: Rebecca

Först ska jag ta och kommentera ovanstående persons kommentar. JA!!! Mamma nu måste du börja göra saker i din limegröna mixer. Du har sagt det om typ ALLA mina soppor. Men hör jag något om att du har testat dem? NEJ! Du får göra något i den. Annars kanske du vaknar en dag och så har jag lagt beslag på den. ;)



Amanda! Låter kalasgott. Måste jag testa. MEN jag vill såklart se en bild på klänningen. Upp med bild!

2010-04-29 @ 14:13:17
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0