Vem sa att man ska vara ute i god tid?

Ohmy, att jag alltid ska vara ute i absolut sista stund. I morgon natt, alltså natten mellan torsdag och fredag, ska jag åka till Mallis. Meeeen, jag har en "to do list" som börjar närma sig typ tusen punkter. Och JA, det var i morgon jag skulle åka ja. Jag har inte ens växlat pengar ännu! Och jag har inte hunnit packa en tiondel av allt som ska med. BLÄÄÄ. Tur för mig att jag börjar två timmar senare i morgon så jag hinner dona upp det mesta då. För jag har ju givetvis tagit på mig att jobba länge i morgon. Ja ni hör ju, inte så planerat!

Men det ska bli såååååå skönt att åka iväg!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi måste ses när du är hemma igen! saknar våra pratstunder! HA en superskön semester och en givande kurs!! Puss

2009-09-09 @ 22:53:40
Postat av: Rebecca

Hoppas att du har det bra på din utbildning kära syster! Sola och bada åt mig också. :)



Kram

2009-09-14 @ 08:44:08
Postat av: mamma

Grejer till söndagens övningar är nu inhandlade.Nu ska du få jobba :-)

Kram mamma

2009-09-17 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0