Måndagsfika

I dag har jag varit och fikat med tre gamla godingar till vänner. Och från och med nu blir det fika varje måndag. Känns som att man behöver lite sådana rutiner för att det ska bli av att man ses!

Hanna har nu släppt sin bomb. Hon är inte gravid utan lämnar oss Halmstadbor eftersom vi inte duger längre. Hon ska flytta till stockholm och umgås med sina nya bästisar blondinbella, kissie och ja allt vad som nu heter.
Haaaahaaaa Skämt och sido.
Hon ska upp till storstan, vilket givetvis ska bli grymt tråkigt, men ändå kul för henne. Hallå? Man får väl åka upp och hälsa på!

Nuuu är det jag som ska sova!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej systeryster!

Jag kan meddela att veckofikor är mycket trevligt! Själv har jag deltagit i tisdagsfikor i snart ett år och det är gryyymt mysigt! Nu längtar jag bara efter att få ha en tisdagsfika i en egen, ny lägenhet. Har än så länge högsta budet på den jag kollade på ikväll, men det lär väl ändras... suckar



Nu ska jag snart sova. Kanske i sängen inatt... Sov nämligen på soffan inatt...



Kramkram

2009-09-01 @ 23:06:21
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0