Christmas-table

Just nu är ni inte avundsjuka på mig som är egenföretagare vill jag meddela. Denna nya förbaskade kassaregister-lag gör mig alldeles snurrig i huvudet. Detta ska ni ha, nej detta får ni inte ha, jo men detta funkar till eran salong, nej detta blir alldeles för dyrt, är detta företaget seriöst?, ska vi göra så eller ska vi göra så?. BLÄÄÄÄ säger jag bara. Kan ingen bara ringa och säga "Hej, detta systemet ska ni ha och det är inte pissenissedyrt och är inte 5 års bindningstid". Jaja, det är ju tur att vi är tje hjärnor på salongen och inte bara min lite trögtänkta.

I dag bokade vi julbord med salongen! Weeeeei! Jag längtar redan! Så mysigt och så gott!



   

Julbord på Heagårds skafferi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0