sushi! SUUSHI? Sushiiii! sssushi?!

Okej, jag har fått någon form av mat-dille alltså. På senaste tiden har jag varit sugen på sushi var och varannan dag! Kan man bli beroende liksom?
Nej, jag får ju såna där perioder ibland. Dock är det lite billigare "dillor" som jag dessvärre ofta äter mig spyfärdig på. Alltså inte att jag äter mycket av det på en och samma gång. Utan jag äter rätten så många dagar nära varandra att jag toktröttnar. Och det blir ju liiite dyrt att käka sig trött på sushi.


I helgen blir det avkoppling på hög nivå i U-hamn! Jag gillar massor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kör tomatsoppa som dille. lite billigare. :)

2009-10-15 @ 13:15:26
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: mamma

På fredag blir det pizza och en kall öl/ cider i en uppvärmd skön husvagn :-) Inte dumt det heller.

Kram

2009-10-15 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0