det är dags att göra sig redo

Plötsligt slog det mig att det är dags att börja fundera över julklappar. Skumt!?
Jag brukar se till att vara ute i god tid i och med att vi har så mycket på jobbet innan jul, så där finns det då inte tid för några sista minuten inköp.
Ååå vad jag längtar efter december när jag tänker efter. Julskyltning och advent och allt mysigt som händer i december. Köpa julklappar, baka julgodis, ha mysiga varma kläder på sig plantera hyacinter och amaryllis.
Tillbaka till verkligheten Amanda.

Idag börjar jag senare!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är ju knäpp! Julen ska inte komma än.... Men när du ändå är inne på det... Vad önskar du dig i julklapp? :)



Kram

2009-10-06 @ 10:19:19
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0