Det drar ihop sig mot jul...

Ja, tro det eller ej, men december närmar sig minst sagt med stormsteg. Och så kommer då den årliga frågan - Vad önskar du dig i julklapp?
Bra fråga säger jag. Men i år står i alla fall en snygg klocka från färgglada märket Triwa på min önskelista. Som Niklas sa, färgen ska ju liksom inte vara diskret och inte matcha till några kläder utan bara vara helt galen. Fyra färger har jag spanat in lite extra mycket. Men vilken som står överst vet jag inte just nu!


Rose Gold Chrono?


Purple Gold?


Greystone Chrono?


Purple Haze Chrono?


I dag kollade jag förresten på programmet Ullared. Jag gissar att ni har sett det? Måste säga att själva programmet var väl sisådär. MEN, de underbara krut-tanterna Maggan och Gittan kan vara de skönaste personerna för detta året. Jag skrattar seriöst åt dom hela hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Alltså... Rent matchningsmässigt så är nog Greystone Chrono det smartaste valet... MEN! Nu är jag ju en sucker för lila så snygghetsmässigt hade jag valt Purple Gold! Såååå läcker! Med den på dig kommer du att matcha mitt vardagsrum. :) Åh vad jag blev sugen på klocka nu också!



Kram

2009-11-09 @ 12:03:57
Postat av: Rebecca

Du den cerisa var också läcker!

2009-11-09 @ 12:05:47
Postat av: Rebecca

Förresten... Jag önskar mig en dörrmatta! :)

2009-11-13 @ 00:14:11
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0