Äntligen här igen

Nu har jag varit borta härifrån ett ganska så bra tag. Illa är det .Men jag har väl haft mycket för mig...eller nåt(?). Hursomhelst. I morgon är jag ledig så ikväll blir det myskväll med glass och hallon och blåbär. Till en början tänkte vi kolla på Twilight och efter det börjar ju tydligen PARADISE HOTEL. Gissa om jag ska se det.

Något jag har pysslat med i veckan, när jag haft så mycket för mig, är att jag har grejat i vårat kök. Det är ju lite gammalt i stilen där inne. Allt är vitt tack och lov men ändå lite gammal lantlig känsla sådär. Innan har vi ju haft ett fult barbord där inne som bara varit där för att vi inte hade något bättre att sätta där. Men nu så fick vi en gammal möbel som vi målade vit och därför tyckte jag att det behövdes bytas lite prylar där inne så att allt fick en lantlig, gammal känsla.


zink-kruka med hjärtan på tråd


Krona med murgröna. Tanken är ju att den ska slingra sig sedan så att inte krukan syns.


Snygga ljuslyktor från Indiska


Attsingen så snyggt haha

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint det blev !! Nu kommer snart den nya gardinen också. Vi sätter väl upp den när soffan kommer ?

Kram

2009-11-16 @ 06:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0