Vilken dag va!

Solen skiner och det är sommar ute! Sommar sommar sommar och jag älskar det! Linda och jag har suttat på balkongen de senaste 2 timmarna och gottat oss i solen! Skönt! Och i kväll blir det vin, ost och kex på balkongen hela kvällen då vi ska planera midsommar! Och så blir det väl att vi kikar en svänga på Robinson nu när det är final och allt!
I morgon sägs det att det ska bli ännu varmare så Niklas och jag pratade om att vi kanske skulle bege oss ut till Tylö och ha strand-premiär. Har inte varit på stranden än i år!

Jag var förresten inne på blog lovin' för första gången innan. Min blogg går tydligen under kategorin "Humor". Hmm... jag vet i ärlighetens namn inte om det är någon som tycker att mina så kallade skämt är roliga. Hur ändrar man kategori liksom?

NU -> Balkongen! Vi har sol från 11.00 tills solnedgången ungefär! Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0