Tillbaka

Livet har jobbat lite emot mig på senaste tiden men nu tror jag jag börjar komma tillbaka.

Minns ni när jag berättade att jag hade upptäckt att jag inte tålde Pasta Basta jordgubb på Hemmakväll? Jag tog ju tag i saken och slängde iväg ett mail till dom för att informera dom om att dom har fel innehållsförteckning och att jag hade blivit drabbad av det. Just för att dom skulle byta ut dom så ingen drabbas värre än mig. Och gissa vad som trillade in i brevlådan i dag? Ett brev från hemmakväll där dom beklagade det som hänt och skickade som kompensation med ett VIP kort laddat så jag kan hyra 10 filmer på hemmakväll! Alltså värt 500 spänn! Jisses alltså, det räknade jag inte med! Men det var en grym gest! Här snackar vi att bry sig om sina kunder! Sånt gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0