Min prins och jag

Ja han är väl för underbar Niklas alltså. Jag har ju spindelskräck som en 5 åring och Niklas springer snällt till spindlarna och slår ihäl dom. Och ingen är lyckligare än jag. Jag tror inte på skrock som att det blir regn om man dödar en spindel. Och än mindre tror jag på att spindlar är "nyttodjur". Pyttsan heller. Jag hade hellre haft flugor här inne än stora äckliga spindlar.
Nu ska jag in till stan en runda och strosa runt lite.

Förresten så var det någon som frågade om bilden i förra inlägget och det var en sån bild som mingelfotograferna tog. Dom fick jag tillgång till någon månad efter balen eftersom jag betalde in 100 kronor. Grymt snygg bild, jag vet ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0