Make A Difference

Jag har gjort världen en tjänst haha. I går när jag var på hemmakväll hade dom tagit bort dom felaktiga innehållsförteckningarna på Pasta Basta Jordgubb!

I dag är det lördag och jag är ledig! Om en och en halv timma ska jag till Hanna och fixa hennes frilla till bröllopet som hon ska på. Och så ska jag avundas lite för att hon få ha på sig den fina klänningen som jag en gång också fick använda. Själv bli jag dessvärre inte bjuden på någon tillställning där jag kan vara så uppklädd. Men jag kommer spara den i hela mitt liv i hopp om att få ha den om och om igen!

Sedan ska jag väl hjälpa tobias och flytta också. Efter det får vi se vart denna vackra eftermiddagen leder oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0