Friday?

Jag är minst lika trött i dag som jag var i går om inte mer. Men jag ska nog klämma ihop ett litet inlägg ändå.
Jag har ju som sagt varit på färgkurs i en och en halv dag nu. Dessutom jobbade jag i eftermiddag också. Och gick upp 6 i dag på morgonen. Fjantigt, jag vet men jag är inte van vid det riktigt då va.
I helgen sägs det att jag sku ut och partaja litegranna. Det ska bli skoj. Jag måste ju visa mig offentligt nån gång i halvåret i alla fall så folk inte tror att jag gått under fullständigt. Skämt och sido.

Nu ska jag in på cdon och beställa 2 spel till niklas x-box och sedan är det jag som ska sitta där och nörda mig ett halvår!

Tudeloooo

Snart ett år sedan. Kan man bli mer deppig? Får man smita in en gång till?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en bild ni tog direkt innaför dörren på balen ? vart hittade du den bilden isf ?

2009-05-14 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0