Trött-Söndag

Ohmy vilken helg det har varit. I fredags var Niklas och jag på "män som hatar kvinnor". Den var okej enligt mig. Eller ja, den var bra men boken är bättre såklart! Sedan i går vart det frisörmässa i Jönköping. Trevligt men jag kommer nog inte åka dit igen om dom inte drar dit större och fler märken. Sedan stressade jag hem, slängde på mig mina såååå mexikanska kläder (inte) och sprang iväg till Alexandra där hon, jag och hanna tog en cider. Sedan bar det av till hemvärnsgården på Mexiko-fest. Väldigt trevligt måste jag säga! Sedan så hade jag ju kvällens underhållare jämte mig vid bordet också så skratt blev det gott om. Mycket lyckad fest.


Alexandra, jag och Hanna (bild snodd av Najri eftersom jag som vanligt glömde min kamera)

I kväll blir det Beck och i morgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0