Rustar inför morgondagen

Jag ska inte gå på någonting. Nej ingenting. Säger någon något som låter nytt så tänker jag inte tro på det. Tänk om en kund drar ett april-skämt om vilken frisyr den vill ha. Då kommer det sluta i katastorf.

Just nu rullar veckan på i en jädrans fart tycker jag. Jag försöker dock inte tänka på vilken dag det är för då kommer det bli jobbigt mot slutet av veckan. Ida är bortrest så jag jobbar och sliter med ALLA kunder som vill ha tid så fort som möjligt. Grymt kul och dagarna går foooort. 

Det sägs att det händer en massa roligheter de kommande dagarna.
Elin, kalas på lördag?
En fågel viskade i mitt öra att Emelié kommer hem och hälsar på.  
Hemligt uppdrag at Monday. Woho, spännande


Är det bara jag som längtar till detta väder?

Kommentarer
Postat av: Elin

Givet att jag ska ha kalas!! Kommer du eller?!

2009-04-01 @ 06:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0