Nu glömmer vi gårdagen

Jag kan inte komma ihåg senast jag var så besviken som jag var i går. Hela kvällen gick åt helsike. Men så kan det vara så nu ser jag fram emot nästa helg då det vankas 20 års partaj. Då ska jag ha kul. Och blir det inte det sa jag till Niklas att jag inte ska gå ut på ett halvår. Skämt och sido.


Nu ska jag snart till göteborg där jag ska fixa min syster i håret och sedan i kväll ska jag och pappa gå och se Judas Priest i skandinavium.





Detta är i stort sätt den enda låten jag kan. Men det blir nog kul ändå.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vi får ta och åka till Peace and Love istället!:) Där har vi möjligheten att kika på Håkan Hellström också:)

2009-03-01 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0