Ni kanske undrar...

vad som tagit åt mig eftersom jag inte skrivit ett ord om kvällens melodifestival final. Ja ni vet ju säkert att jag inte missar en enda deltävling så det är klart att det bli melodifestival i kväll! Min favorit? Detta är ju en musikgenre som inte är något jag skulle gå och betala för att köpa en skiva av. Men alla låter är ovanligt trallvänliga i år tycker jag. Så jag kan ju säga att det inte går en enda dag utan att jag går och sjunger på "Hope and glory" av Måns Zelmerlöw, "Stay the night" av Alcazar eller kanske "Baby goodbye" av EMD. Eller varför inte "1000 miles" av HEAT. Ja ni förstår. Någonstans är låtarna ändå "bra" på något undeligt vis. Dom sätter sig i alla fall.

Så ikväll laddar jag och några brudar upp med godis i soffan och tittar med spänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0