Mitt första kliv in i New York världen

I går knallade jag in på bokhandeln för att ta tag i mitt obefintliga vetande om New York. Ni kan nog inte ens tänka er hur otroligt o-allmänbildad jag är. Om jag säger såhär, jag reagerde inte när Niklas sa att vi skulle åka och kolla på Vita Huset i New York. Ja jag behöver nog inte säga mer än så.
Så nu har jag införskaffat mig en New York bok som innehåller all möjlig fakta. Historia, shopping, restauranger, sevärdheter. Allt. Så nu ska jag bli den som kan mest om hela staden.
Jag köpte även mina första dollar. Jag var ju korkad (och pank) nog att inte köpa när dollarn var nere i 6. Jaja, den var ju helt okej nu i alla fall!




Kommentarer
Postat av: sandy

wooohoooO!!!! prick 40 dagar kvar idag! det går i ett kick!

2009-03-15 @ 12:02:08
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0