Detta ständiga håret

jag är så trött på det. så trött så trött så trött. Här kommer jag hem från Idas kalas, laddad för kvällens utgång. Fixar sminket och donar. Sedan, ja sedan är det dags för klädval. OCH, jag kan berätta att hela min garderob ligger på sängen just nu. Har provat igenom allt. Och jag har hittat problemet. Det är detta förbaskade håret. Det ser hemskt ut vad jag än tar på mig. PERMANENT, vem kom på det? Dum måste han/hon ha varit i alla fall (permanenta er aldrig). När jag hade mitt långa vackra hår kunde man bara platta det och så var det snyggt. Men nu, plattar jag det nu så ser jag ut som om jag har hår som en jag vet inte vad.

Nej, nu ska jag gå härifrån innan ni får höra massa fula ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0