Att få ro i kroppen

I dag har jag en träningsvärk i ben och rumpa som man inte skojar bort alltså! Hanna drog med mig på FM i går. Ett pass där man fjantar runt med en 5 kilosvikt. Och det är helt sjukt vad ont jag har i dag!

Jag längtar efter den dagen jag får ro i kroppen och inte vill byta frisyr och färg på håret en gång i månaden, och dessutom genomför det. Det är väl så när man är frisör antar jag. Det är snyggt och det är snyggt och det är snyggt. Den senaste dagen har jag bestämt mig för att både klippa av mitt hår Rhianna-kort, låta det vara som det är och bara få det att växa och bli långt, och även att klippa mig lite kortare(men ändå inte superkort) och påbörja att bli blond. Dock tror jag att det lutar åt det sista. Ja, ni läste rätt. Jag vill testa bli blond igen. Har varit helfärgad mörk nu(med undantag av de få slingorna jag la i det i somras) i flera år så jag vill testa igen. Och få en FIN blond färg. Men det blir inte fören i maj eller nåt.


Denna kvinnan är ju grymt snygg i sin frilla. Men så har jag ju inte hennes garderob och inte heller hennes stylist. Så jag tror vi skippar det va.


Kommentarer
Postat av: Katte

Men jag vill ha!! hennes garderob och stylist asså!

2009-03-18 @ 23:47:32
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0