Sidärja

Då var jag tillbaka. Inte för att jag har varit någonstans men jag har haft lite fullt upp.

Har ni läst om flygplanet som försvunnit? Jag tycket det är superläskigt. Jag är ju en sån där korkad typ som aldrig skulle våga flyga över Bermudatriangeln för att jag tror stenhårt på att det är något skumt där. Och nu har ett plan bara försvunnit påväg från Brasilien. Jag tänker bara på Lost. Usch så hemskt. Bara försvunnit! Det känns som att dom borde hitta flygplanet snart. Jag menar, det är ju ett flygplan och ett flygplan är stort.

Jaja, jag har inget mer vettigt att komma med. Slänger in lite bilder från i lördags när jag och Linda satt på min balkong och åt ost, kex och drack vin!



                  

Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0