Saturday night

Jag har absolut ingentingen för mig i dag. Tråkigt om ni frågar mig. Det råkar ju tydligen vara så att halva strawtown har bestämt sig för att lämna just strawtown i kväll så ni kan ju gissa vad jag har det kul alltså. Jag har i varje fall varit ute hos mor och far i dag och blivit lite ompysslad. Sånt gillar vi. Pappa bytte däck på min förstörda cykel. 500 spänn i sjön (om ni frågar mig) för ett nytt hjul eftersom NÅGON inte kunde låta bli att förstöra cykelskrället. Ja ni hör ju, jag är fortfarande bitter för det där. Men det känns sååååå onödigt!
I morgon blir det väla en svänga med ett litet gäng tjejor hoppas jag. Hanna och jag ska åka i alla fall så får vi se om dom andra nissarna hänger med.

Nu tänkte jag sätta mig och kolla på Sunes sommar! Så kul film alltså! Jag älskar den!


Hahaha


Kommentarer
Postat av: Katte

Bästa scenen i hela filmen=) Me like

2009-06-14 @ 00:43:38
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0