En jobbdag kvar

Dagar som denna älskar jag mitt jobb hur mycket som helst. Helt fullt att göra och massa goa stam-kunder. I morgon är det i stort sätt samma sak. Massa att göra så dagen kommer gå fort. Och sedan så är det långhelg för min del. Fre, lör, sön, mån ledigt. Det ska bli skönt!
Och det ska bli kul med midsommar också. Midsommarafton blir ju i smallcountry och så midsommardagen blir det partaj i strawtown. Och på måndag är det premiär på måndagsklubben och jag är såååå sugen på att gå. Säger jag nu ja. Vi får väl se hur trött pensionären är på söndag efter att ha varit ute 2 dagar samma helg.

Nej, nu är det jag som ska fixa i ordning här och sedan blir det sängen för min del. Jag är trött i dag!


Midsommarafton förra året


Midsommardagen förra året. Emelié kom heeeem och hälsa på nån gång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0