Näst sista dagen

I går var niklas och jag ute i vilshärad hos mamma och pappa hela eftermiddagen/kvällen. Vi tog cyklarna ner till stranden och fiskade krabbor i solskenet och fick lite nostalgi-feelings. Lugn och skön dag.
I dag blir det utgång sägs det och det blir väl ett trevligt avslut på min sköna semester. På måndag väntar jobb och slit igen och nästa "ledighet" blir Mallis i september, då det i och för sig är kurs som gäller, men miljöombyte och sol och värme kan göra underverk!

Nu är det dags att börja sminka mitt bleka ansikte och röja ut hela garderoben för att hitta något hyffsat att ha på sig. Det sistnämnda brukar vara det stora problemet.


Den stora är min och den var verkligen stor alltså! Blä.
Och ni behöver inte oroa er, dom blev utsläppta i sina hem sen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0