Måndag och sjuk

Vi hade en väldans trevlig kväll i lördags ska jag börja att säga. Vi förfestade hos oss och tog sedan en taxirunda(?) ut till frösakull. Vad vi gjorde där? Nej, en bra fråga. Vi vände och åkte hem igen.
Sedan spenderade vi kvällen på morfars med massa trevliga människor.

Denna dagen hade jag planerat massa härligt jag skulle göra. Jag skulle börja morgonen med en promenad, sedan bege mig in till stan med Niklas och kika lite rundor där och sedan äta en gooood lunch där inne. Sedan skulle jag åka och storhandla, och så eventuellt avrundat kvällen med Måndagsklubben.

MEN, vad händer.

Jo, jag vaknar med världens halsont och känner mig lite småhängig. Så det blev en snabbsväng in till stan med ett oengagerat stan-tittande och sedan slängde jag i mig en pölsemannen och åkte hem igen och la mig i soffan och där deckade jag. Nu har jag i och för sig varit och handlat också men Måndagsklubben i kväll kan jag ju fetingglömma!

Nu ska jag dricka te och kurera mig så jag får ut någon dag av min fjuttiga semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0