Jag har så mycket att stå i

Jobba hela dagen, oooooch så hem och ha ett späckat schema. Alla verkar ju ha semester nu för tiden förutom jag så jag får hinna med saker och ting på kvällarna.
På lördag ska jag till stockoholmo och det ska bli himlans trevligt måste jag säga. Det blir som en lite pre-semester för mig. På måndag sk vi och se Brittan i globen och det ska också bli himla snajsigt alltså! Bäst jag plockar fram biljetterna nu på en gång. Jag har ställt in 2 påminnelser på mobilen så jag inte glömmer att packa dom. Hade ju varit liiiite typiskt mig alltså!


Amanda goes Huvudstaden

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag ska också till stockholm på lördag, yeho!:)

2009-07-08 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0