I'm stuck

Jag och Malin var antagligen dom sista tjejerna på jorden med att se filmen "Twilight". Jag har liksom aldrig varit särskilt lockad av att se den eftersom jag inte har tyckt att den verkar va något att ha. Men all denna twilight cirkus som råder med uppföljare och hela tjohejjset gjorde att jag ändå kände att jag måste se den. Sagt och gjort, vi hyrde den i går. GISSA om jag ska köpa den eller? Och jag blir så frustrerad, jag har aldrig tyckt att Robert Pattinson är snygg. Han är ju med i vartenda skvallerblaska nu för tiden och jag tycker verkligen inte han är snygg. Men i filmen, wow liksom. Ingen tjej kan säga något annat än att dom fått en liten kändis-crush i honom som vampyr.
Jag ska se den igen och igen och igen.


Jag är fast i Twilight träsket, som alla andra

Kommentarer
Postat av: sandra

jag gillade inte filmen, men är nu fast i böckerna istället ;) han som spelar edward spelar även cedric diggory i harry potter och den flammande bägaren :) Såg den igår och tyckte att han var lik någon ;O

2009-07-24 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0