Britney Spears 13/7 Globen

Hallåja! Då är jag tillbaka efter min lilla Stockholmstripp! Det har varit trevliga dagar i huvudstaden, men bäst av allt var ju givetvis gårdagens kväll.
På plats i Globen och förväntansfulla till tusen var vi. Det hela började med någon Dj vid namn Havana Brown. Inte en susning vem det är men hon verkade vara en trevlig prick. Sedan var det dags för lite cirkus på scen eftersom turnen heter just Circus. Gryyyyymma konster alltså. Har aldrig sett något liknande. Därefter äntrade Brittan scenen, nerhissande från taket (jag blev sjukt shockad att hon inte var blond) och drog igång med låten (givetvis) circus. Herrejisses vilken show alltså. Aldrig sett något liknande. Och så fortsatte hela konserten. Eller konsert och konsert. Jag vill inte riktigt kalla det för det i och med att hon inte sjunger live. Så vi säger Show. Jag lär aldrig mer få se något liknande i hela mitt liv! värt vartenda öre enligt mig!

Jag slänger in lite bilder också som dessvärre är ganska dåliga. Svårt att få fokus med alla lampor och grejer.


Helt makalösa cirkuskonster


Här kommer hon, nerhissad från taket








Här brann det på scen men det missade jag givetvis precis att fota.

Så, nu får ni inte se mer!

I morgon blir det tillbaka till jobbet som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0