När man blir förslöad

Visst, det har varit superskönt att vara ledig och allt det där. Men nu har det kommit till den gränsen att jag bara ligger i soffan hela dagarna, kollar på desperate houswives och inte gör ett dugg nytta. Skönt i några dagar, visst. Men nu vill jag börja komma in i vardagen igen. I morgon är sista dagen ledigt, så då ska jag njuta.

Niklasen och jag har föresten fått våran nya tv som vi äntligen dragit oss till att köpa. Så nu är tudelooo till våran 20 tums tjock tv. Tänk vad en tv kan få ett helt rum att bli så mycket snyggare.

Nehe, nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på föräldrafällan. okej okej okej, jag ska släpa mig iväg till gymmet sedan också, men inte just nuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0