Jag ligger på min dödsbädd

japp, jag är sjuk. Så sjuk att jag fick avboka mina kunder både i dag och i mon. Och det ska mycket till för att jag ska avboka kunder för att jag är sjuk. Har fått nån ap-influensa så jag har feber, är förkylt och kan inte ens ta mig mellan soffan och fåtöljen utan att bli anfådd och sedan behöva lägga mig ner i en timma. Jajemän, så det är bara att tycka synd om mig. Det gör inte Niklas i alla fall, han tycker att jag kör med honom. Jaja, på sätt och vis gör jag ju det men det är ju för att jag är såååååå sjuk.

Nu blir det till att titta på mamma mia för 6:e gången och vila mig. Blir man någonsin trött på den filmen eller?


Kommentarer
Postat av: Friiida ;)

Aldig, jag hade premiär i förra veckan och jag älskade den! ;) btw så är jag med sjuk, så det blir mamma Mia här med! =D

2009-01-21 @ 18:05:11
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: Emelie K

För det första, tusen tack för i lördags! det hade du ordnat superbra och det var jättekul. För det andra, nej jag tror aldrig man tröttnar på Mamma Mia:)

2009-01-21 @ 21:11:29
Postat av: Anonym

stackars lilla Amanda! nu har jag börjat blogga igen=)

2009-01-22 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0