Efter en sväng på stan

som dessvärre inte gav något. Halmstads butiker är för tillfället en dödshåla vad det gäller shopping. Hittade enbart ett linne som fanns på både nicco och nordic safari (ännu mer frestande när man springer på det 2 gånger) som dessvärre inte passar min plånbok för tillfället. Annars hade jag med lätthet köpt det utan en sekunds tvekan! Som ni säkert förstår så har problemen redan börjat vad det gäller lördagens klädval. Blä för det säger jag bara. Min garderob är smockfull med fina sommarkläder men inga "gå-ut-på-vintern" kläder. Jaja. jag får väl helt enkelt ställa mig och rota igenom den sedan.

Nu har jag lite kvalitétstid med mig själv, vilket i detta fallet innebär hallon, bullar och "flykten från hönsgården". Töntigt, jag vet. Men nu råkar det ju vara så att min del av filmhyllan i stort sett bara består av barnfilmer och julkalendrar. Det är bara att erkänna, jag kommer alltid att ha kvar mitt barnasinne.


minns ni min impuls jag fick att klippa lugg?
minns ni hur länge helluggen fick vara hellugg?
Yepp, i en dag.

Kommentarer
Postat av: Katte

En dag?! Måste vara nogot slags rekord! :P hihi, du e la för go´!

2009-01-13 @ 23:23:17
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0