Dagen efter

I dag ligger jag utslagen i soffan. Jag tackar gud för diskmaskinen alltså. Vi röjde undan det mesta i gårkväll innan vi gick ut så det är bara lite grejer på diskbänken som skadiskas upp. Och så ska jag torka igenom golven.

Enligt mig var gårdagen grymt rolig! Bästa födelsedagsfirandet jag någonsin haft i alla fall! Jag fick så mycket fina grejer! Tusen tack allihopa. Och jag som bara önskade mig att alla skulle komma och sedan ha en trevlig kväll. Framåt kvällen bar det av till morfars där röjjet fick fortsätta. Jag tog inte ett enda foto under hela kvällen så jag har inget att ladda upp. Jag får förlita mig på att dom andra fotograferna fixar upp lite bilder.

Nehe, nu är det jag som loggar in på min internetbank för att kolla hur mycket pengar jag har kvar. Jisses, jag levde ju som om det inte fanns någon morgondag i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0