shoppingtur

Nu är jag hemma från min sväng på stan. Det blev inte mycket kul inte. Visst, kanske mycket grejer men inte mycket roligt som sagt. 2 enkla t-shirtar, smink, ansiktsprodukter. Tråkigt.

Malin som kommer hemifrån jobbar på the body shop och jag bad henne om hjälp när jag skulle köpa min mineralfoundation där. "Jag tror 1:an skulle passa dig nu när man har lite...ja vinterhy". Jag tackar för den snälla förvrängningen av "Du är ju blek så du får den spökvita nyansen som passar dig". Skämt och sido. Jag är genomskinlig för tillfället så jag får väl försöka göra något åt det helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Katte

Alla är bleka såhär års! Gött att du fortfarande kan skämta iaf! :D kramar

2009-02-10 @ 13:23:36
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0