Party Party

I går fick jag sms av Pamela Anderson och Tommy Lee. Det vankas nämligen rockfest på lördag och ni kan ju gissa om jag ser fram emot att få leva ut mitt rock-jag. Dock känner jag mig lite smått förvirrad. Jag menar, det finns så många olika sorters rockstilar så jag jag vet inte vad jag ska ta mig till. Helst hade jag velat vara alla på en kväll. Får väl rulla med mig resväskan med ombyten eller något. Vilken stil?:


Backyard babies? svart, tatueringar och döskallar. Gärna lite flötigt hår som grädde på moset.


Rolling Stones? Gubbrockare haha



Mötley crüe? Allmänt för mycket av allt.


Ramones? Jeans, skinnjacka, (för kort tröja?) och solisar


Twisted Sisters? Jag lär ju skrämma vettet ur alla gäster i alla fall.


Oasis? Naa, för "vanligt" klädda kanske


Iron Maiden? Peruk och rock'n'roll t-shirt.


Guns n roses? Bandana, solisar och väst.


Nae, jag blir inte mycket klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0