Oooohnooo

Jag hann dessvärre med en sväng i stan i dag eftersom jag missade bussen hem och orkade inte gå. ÅÅÅÅ vad mycket fint det finns nu när vårkläderna kommit in. Jag som aldrig går i stan nu för tiden. Det kliade i fingrarna så jag vet inte vad. Men jag intalar mig hela tiden: väääänta till New york Amanda, det är inte långt kvar nu.
Men jag får nog allt åka in på måndag och köpa mig något för att stilla mitt sug. En tröja kanske? Men jag vill ha ett par skor också. Hmm... Nej, inte för mycket, jag ska ju iväg nästa helg.

I kväll är det melodifestival och då ska jag mysa ner mig i soffan med han den där och äta chips och godis.


Kommentarer
Postat av: Friiida

jag varnar dig, spara pengarna till NY. Du anar inte hur mycket snygga kläder det finns här som vill hoppa in i din garderob! Själv ska jag snart iväg och spendera 3000 spänn lätt! =D

2009-02-07 @ 20:05:46
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0