Nya korinter

Japp, jag kunde ju knappt anväda mina förra bruna linser så jag fick ett par andra av syrran som jobbar på specsavers. Dessa ser dock tusen gånger läskigare ut. Mina ögon ser, ja typ utåtbuktnde ut. eller nåt. Jaja, jag ser i dom i alla fall! Och det är ju alltid något.

I kväll har jag träffat Sandra en svänga. Det var mycket trevligt måste jag säga. Var ju ett tag sedan nu.

Nehe, nu ska jag plocka ur mina korinter jag har i ögonen och gå och lägga mig. Jag börjar 12 i min eftersom jag ska jobba seeeeent. Så kan det vara. På lördag är det alla hjärtans dag men jag har redan allt fixat till min lilla Niklas!

för att vi är så snygga ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0