En händelserik dag

I dag vettni, i dag då, då utmanade jag ödet. Ohja. Ni förstår, jag valde att ta bussen som gick 15.37 (slutade tidigt) i stället för den som gick 15.52. Denna bussen hade dock numret 323 i stället för 324 som jag brukar åka med. När bussen kommer rullande mot mig så står det Veinge Öringe Halmstad. Yaya, tänker jag, den ska ju komma till Halmstad i alla fall så jag hoppade på. Och jag måste erkänna att jag blev rätt nervös ett tag när vi kom längre och längre bort från civilisation. Och jag såg inte ett smack jag kände igen. Men men, jag kom fram till slut i alla fall. Men nu har jag sett åkrar ni inte trodde fanns!

OCH, jag var och tränade i dag! Sådeså. Och sedan hann jag med en sväng inom Hanna och Rickard som flyttade i helgen. Var ju tvungen att titta på deras nya lägenhet. Mycket snajsigt må jag säga. Sedan kom jag hem till en snäll pojkvän som inte bara hade förberett maten till mig, utan också gjorde chokladsås. Så nu har vi tryckt i oss Glass med chokladsås.

Tudeluu

Kommentarer
Postat av: Fridaaa

Det är bättre att banta isf för att träna ;) hahaha Så känn iiiingen press =D

2009-02-05 @ 03:26:01
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0