Egentligen orkar jag inte sånt här

Men bara för att det är du Frida på andra sidan jordklotet:

Utmaningen går ut på att man ska gå in på sina bilder, öppna mapp nummer sex och välja bild nummer sex.


Och såhär kul blev det. Jag i mitt långa vackra hår som jag sedan klippte av och sedan permanentede så nu ser jag ut som en pudel.

Nu är det ju tyvär så att jag inte vet vilka som läser min blogg eftersom ni är så dåliga på att visa vilka ni är så jag får skrapa ihop dom jag TROR läser min blogg:

Jag Utmanar

Hanna Mårtensson
Jennyfer kanth
Sandra Ragnegård
Katerine

Tänk nu på att till och med jag tog mig tid till det här så nu är det bara varsågoda


I dag har jag ringt och satt min syster i arbete med att hitta min rekvisita till födelsedagsfesten jag ska på nästa helg. Det är rocktema och jag ska se till att se ut som en riktig rocker. Det jag söker finns ju inte i Halmstad tydligen så hon får leta i Göteborg.
I helgen blir det ULRICEHAMN. Äntligen. Ska bli grymt skönt att komma dit och ta det lite lugnt. På söndag ska vi till IKEA och shoppa. Sånt gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0