Jag hade visst varit snäll i år

Hemma i Strawtown igen efter ett underbart julfirande hemma i Småland. Det gick lite fort dock. Jag har däremot lyxen att vara ledig i morgon också! Sedan jobb i två dagar och så ännu mer ledigt.
Julen var som sagt mysig och jätteskön! Och jag hade visst varit snäll i år för tomten kom med en massa finigheter.


En snygg väska i skinn från Jimmy Choo for HM


En LILA ergorapido dammsugare från electrolux. Gissa vem som dansar runt i lägenheten nu!


Påslakan. Alltid nödvändigt!


Diskmedelspump och "vas" till diskborste från cult design. Dock inte vasen på bilden utan en svart. 

Och så massa annat smått och gott!

Till Niklas köpte jag spelet "The beatles rock band, limited edition". Vilket jag ångrade lite halvt i gårkväll när vi packade jag upp det och jag kom underfund med hur stor plats det tar. Och att vi kommer ha inneboende här som kommer att spela nätterna långa. Men det är väl inget att hänga upp sig på!





Trummorna


Snyggaste guitarhero gitarren jag sett i alla fall! Paul McCartneys bas fick man med!

Ja ja ja, jag tyckte väl också att det var ganska skoj att spela! Haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måste spela när jag kommer till er i veckan!

2009-12-28 @ 11:43:08
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0