Torsdag

I dag är det torsdag, men vet ni vad? JAG ÄR LEDIG I MON! Gott! Jag unnade mig en ledig fredag nu när sommar-rushen(stavas det så?) är över! Sedan jobbar jag ju i och för sig på lördag igen, men det gör mig ingenting! Så ikväll blir det Lego Star Wars kväll när Niklas kommit ner igen och även Tobias är här. Och så har jag köpt Ben and Jerry glass som vi ska mumsa i oss. Fish food! Mumma!

Här är två kassa bilder på vad jag åstakom i går!


Armband med ring där jag stansat in "Lycka", snirkel-hjärta, svart pärla och (som alltid) Amanda Linné logga!


Haha, oj vilken dålig bild. Enkelt kort halsband med bricka där jag stansat in "Hope" tillsammans med liten pärla och ett litet hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0