Kan man göra annat än att längta?

Är det bara jag som märkt hur hösten har börjat komma smygande, sakta men säkert. Dom lite kallare kvällarna och att det är kolsvart ute klockan 10 på kvällen. Kan kännas dystert, kan kännas mysigt. Jag föredrar för tillfället det första. Jag har ju för bövelen knappt sett solen i sommar! Efter Mallis kommer jag vara redo för hösten och se den som något mysigt. För ett tag i alla fall!



Nu ska jag lägga mig och fortsätta plöja igenom Camilla Läckbergs "Tyskungen".

Kommentarer
Postat av: sandy

härligt med semester hörru!

Den 16 september kommer läckbergs nya: Fyrvaktaren! woohoo! hoppas allt är finemang med dig! Puss

2009-08-11 @ 23:13:09
Postat av: Rebecca

Ser UNDERBART ut! Och det ÄR underbart! Ska skicka två restaurangtips till dig inne i Palma. Även lite butikstips. Bara påminn mig!



Jag kan tänka att du vet min hemlis... Bara då inte avslöjar den?! :)



Ha en fin dag! Själv är jag ensam i butiken (Mats har undersökningar) resten av veckan och på måndag är det bara jag som jobbar!



Kram

2009-08-12 @ 08:35:10
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0