Impulsköp

Hemkommen från mirage. Jag impulsköpte en ny sax. Okej, min gamla börjar bli lite knackig eftersom den trots allt är snart ett och ett halft år gammal. Dom rekommenderar att man ska köpa ny sax en gång om året om man jobbar heltid.
Så där stod jag, lika velig som alltid. Den första saxen han la fram var en gryyymt läcker sax. (Ni tycker antagligen jag är helt knäpp i huvudet nu som sitter pch säger att en SAX är snygg) Meeeen, någonting i mig säger att snygga och spejsade saxar = skit. Nu är det antagligen inte så men låt mig ändå tro det.
Så det fick bli en helt vanlig silvrig sax från samma märke jag köpte sist. Tänkte till och med köpt en likadan igen men tänkte att jag skulle prova denna!



 


Min nya sax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0