Det är jag som är mannen i vårt förhållande

I vårat hem har Niklas och jag lite ombytta roller. Jag är liksom "mannen" i förhållandet. Jag är händig, tvättar bilen och okej då - lagar mat. Medan Niklas ofta dammsuger, diskar och tvättar. Visst, lite mansgöra gör han. Det är då inte jag som rensar avloppet när det blir stopp där. Eller dödar spindlar då dom dyker upp. Jaja, ni förstår i alla fall!




Herrejisses, såg jag ut såhär igår när jag tvättade bilen? Folk måste trott att jag var galen med håret åt alla håll och kanter.


traaalalaaalalaaaa tvätta tvätta tvätta





Kommentarer
Postat av: mamma

Duktigt Amanda. När ska vi lära er att täta fönster också, börjar väl snart bli dax för det nu.

Kram

2009-09-01 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0